2009-09-03

Ανοίξαμε λόγω εκλογών

Διαπιστώνω πόσο πολύ καιρό έχω να γράψω στο blog αυτό.
Σχεδόν 8 μήνες...
Και δεν έγραφα όχι γιατί αυτή η χώρα έπαψε να είναι καφενείο, αλλά γιατί είναι τόσο καφενείο που έχω απογοητευτεί και δεν ξέρω/θέλω να γράψω.
Τώρα που προκύρηχθηκαν εκλογές το ξαναανοίγω λοιπόν.
Θυμάμαι ότι το 2007 που είχαμε πάλι εκλογές, είχα γράψει ένα ποστ "Κλειστό λόγω εκλογών", κάτι που με είχε βγάλει στην Καθημερινή.
Τώρα ακολουθώ το άλλο δρόμο.
Ο Καραμανλής λοιπόν μας είπε χτες ότι κάνουμε εκλογές για να υπάρχει νωπή λαϊκή εντολή σε κυβέρνηση για να διαχειριστεί τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης.
Το αποτέλεσμα είναι λίγο πολύ προδιαγεγραμμένο - λέω εγώ. Το ΠΑΣΟΚ κατά πάσα πιθανότητα θα κερδίσει τις εκλογές.
Αυτό που ενδιαφέρει είναι η διαχείριση της επόμενης μέρας. Τι μας εγγυάται το κάθε κόμμα για τη διαχείριση των οικονομικών μετά τις εκλογές; Ουσιαστικά και οι δυο θα κάνουν τα ίδια αφού η ΕΕ καραδοκεί.
Και αν δεν βγει αυτοδύναμη κυβέρνηση τι θα γίνει;;; Θα ξαναπάμε σε εκλογές; Πιθανόν. Ή ο ΣΥΡΙΖΑ (αν μπει στη Βουλή) θα στηρίξει μια κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ (απίθανο, γνωστή η ευθυνοφοβία της αριστεράς).
Εγώ θέλω να βγει και να μου εγγυηθεί κάποιος 2 πράγματα:
1ον ότι το αγγούρι που τρώμε οι μισθωτοί ως οι πιο σίγουροι φορολογούμενοι δεν θα γίνει ακόμα ποιο μακρύ και χοντρό
2ον ότι κάποιοι κερατάδες που δηλώνουν εισόδημα 10.000 € αλλά κυκλοφορούν με Mercedes θα πάψουν να μπορούν να φοροδιαφεύγουν με αποτέλεσμα να τρώμε οι μισθωτοί το προαναφερθέν αγγούρι.
Μπορεί κάποιος να τα εγγυηθεί αυτά τα 2 απλά πραγματάκια;
Μάλλον όχι...