2007-08-17

Κλειστόν λόγω εκλογών

Εκλογές λοιπόν στις 16 Σεπτεμβρίου 2007.

Εμένα προσωπικά λίγο θα με απασχολήσουν οι εκλογές. Είμαι συνειδητοποιημένος, ξέρω (όπως πάντα) τι θα ψηφίσω και κυρίως γιατί θα το ψηφίσω. Το μόνο που μου τη δίνει αφάνταστα είναι ότι θα μας πρήξουν άσχημα όλοι οι (και καλά) δημοσιογράφοι, αναλυτές, "εκλογολόγοι" και λοιποί π@π@ρ€ς έως τις εκλογές, ότι θα αναβληθεί μια αγωνιστική του πρωταθλήματος και ότι Κυριακή των εκλογών θα τρέχω στη δουλειά.

Κατά τα άλλα απαξιώ να ασχοληθώ με τις εκλογές που από το ύψιστο δικαίωμα-υποχρέωση του πολίτη στη δημοκρατία, εκφυλλίζονται στο μεγαλύτερο καυγά και το μεγαλύτερο ξεκατίνιασμα. Ύβρεις από παντού προς τους πάντες, κοροϊδία του λαού για τον οποίο όλοι κόπτονται ως τη στιγμή που θα κλείσει η κάλπη.

Η κάλπη, αυτή η έγκυος γυναίκα που δεν ξέρουμε τι θα βγάλει, όπως έλεγε και ο Καραμανλής.

Βέβαια αυτό έχει αλλάξει στις μέρες μας. Τόσο για τις έγκυες, όσο και για τις κάλπες.

Και για τις δυο ξέρουμε τι θα βγάλουν.

Έτσι ξέρουμε ήδη από τώρα το αποτέλεσμα των φετινών εκλογών. Άσχετα αν μερικοί δεν θέλουν να το παραδεχτούν.

Και επειδή, εγώ όπως είπα απαξιώ να ασχοληθώ με πολιτικούς που με απαξιώνουν σαν πολίτη, καταλήγω να απαξιώ να ασχοληθώ και με τις εκλογές. Θα πάω να ψηφίσω και τελείωσε.

Με τις εκλογές θα ασχοληθώ μόνο στο επίπεδο που θα με κάνουν να γελάσω τα απείρου κάλους σκηνικά που θα διαδραματιστούν τις επόμενες μέρες.

Για την ώρα κλείνω το blog για μερικές μέρες και πάω να απολαύσω με την ησυχία μου τα μπάνια μου στη Λευκάδα.

Επιστροφή στις 27 Αυγούστου.

2 Comments:

Blogger _ST_ said...

Πάντως εχω πεισθεί οτι στο μεγαλύτερο ποσοστό των κατοίκων αυτης της χωρας αξίζουν οι κυβερνωντες και οι αντιπολιτευόμενοι επίσης!!
Οι καυγάδες των πολιτικών στα παράθυρα δεν είναι κάτω από το επίπεδο του Ελλήνα..
Ειναι ακρίβως στο επιπεδό που καταλαβαίνει την πολιτική

17 Αυγούστου, 2007 13:18  
Blogger _ST_ said...

ααα και να μην ξεχάσω..
πολυγραφότατος ο κ. Donemo σημερα!!
Το μυαλό είναι ηδη στην Λευκάδα θα ακολουθήσει και το σώμα συνοδευόμενο απο το έταιρο μισό!
Καλες Διακοπές!

17 Αυγούστου, 2007 13:25  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home